MASA  

Monday, February 28, 2011

MASA

Adakah Lebih Baik Jika Masa Anda Diubah, Semua Manusia Perlu Ubah Masa, Siaran-Siaran Televisyen Juga, Masa Yang Perlu Diubah.

12.00 A.M. = 9 P.M.

6.00 A.M. = 3 P.M.

Kerana Menurut Kajian, Manusia Berat Untuk Bangun Solat Subuh, Jika Diubah, Waktu Subuh Boleh Jadi Bagaikan Waktu Pukul 9.00 A.M. , Dan Waktu Manusia Tidur Pada Masa Sekarang Ialah 12 A.M. Yang Majoriti, Tetapi Jika Ditukar Menjadi Pukul 9 P.M. , Dan Bagi Siaran-Siaran Selepas Pukul 9.00 P.M. Juga Perlu Ditamatkan Sebagaimana Pukul 12 A.M. Lebih, Jadi Waktu-Waktu SOLAT Berada Dalam Waktu-Waktu Manusia Bangun Daripada Tidur, Dan Di Dalam AL - QURAN Ada Yang Tertulis, ALLAH S.W.T. Memberikan Siang Untuk Mencari Rezeki, Dan Malam Untuk Beristirehat, Pahamkanlah Dengan Baik-Baik Wahai Manusia, Dan Complex-Complex Selalu Dibuka Pada Pukul 10 A.M. Kini Boleh Dibuka Pada Jam 8.00 A.M. .

Ini Kerana Sekarang Remaja Dan Manusia Ramai Terpengaruh Dengan Budaya Yang Tidak Baik, Mungkin Dengan Cara Ini Kita Dapat Mengubahnya, INSYAALLAH, Sesungguhnya Terdapat Pelbagai Petunjuk Di Dalam AL - QURAN Dan Hadis-Hadis, Di Situ, Terdapat Pelbagai Rahsia, Jadi Carilah Di Sana, Kerana Kata-Kata ALLAH S.W.T. Terdapat Di Dalam AL - QURAN, Sesungguhnya ALLAH S.W.T. Ialah Tuhan Seluruh Alam, ALLAH S.W.T. Maha Mengetahui, Maha Penyantun, Maha Bijaksana..

Sedarlah Wahai Manusia, Ubahlah Masamu, Untuk Hari Kiamat, Sesungguhnya Orang-Orang Yang Beriman Kepada ALLAH S.W.T. Dan Kepada Hari Kiamat, Akan Ditempatkannya Di Sebaik-Baik Tempat Kembali, Iaitu SYURGA Yang Mengalir Dibawahnya Sungai-Sungai, Jadi Apakah Patut Masa Ini Ditukar, Saya Disini Hanya Ingin Mendapat Pendapat....

P/S

Ini adalah satu saranan yang patut diguna pakai oleh kita.. Jadi kalau nak ikut silakan lah.., tetapi bagi sesiapa yang tidak mahu terserah lah..

RENUNGKAN LAH..

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ MASA

Lata

Lata

ANDA PUAS MEMBACA...?