Kata Peringatan  

Monday, February 28, 2011

Kata Peringatan :-

*mimpi budak/bayi/menyusu bayi: mungkin anda ada saka....

**jika di rumah spt nampak kelibat orang, dgr org main guli, dgr org tumbuk sambal dll pd waktu mlm: kemungkinan ada gangguan jin.....

Elakkan memberi nama anak dengan nama yang ada kaitan dengan jin: Zaquan, Balqis, Qistina, Shafiqah, Batrisha, Najwa dll.... jika sudah diletakkan nama, panggil dengan nama yang lain.....( kebanyakan pesakit yg diganggu makhluk halus, drpd nama2 yang berkaitan dgn jin spt cth di atas )

Jadilah manusia berhati mulia dan tegakkanlah sinar keislaman dalam dirimu, semoga nur Ilahi akan membening seluruh perjalannan hidupmu. Jagalah matamu kerana pandangan mata akan mengalir ke hati dan terbiaslah sesuatu dari panahan sy...aitan durjana. Sesekali, mendongaklah ke langit dan lihatlah kerdipan bintang-bintang, nescaya kau kan temui berjuta keagungan ciptaan Rabbul A`lamin Betapa hidup ini berjalan di atas makna hikmah dan terselindung daunan pengertian. Hari-hari yang dilalui sebenarnyamenyembunyikan banyak hakikat dan makrifat. Sedarlah, hidupmu ini hanyalah secebis dari erti kehidupan. Selamilah dasar hatimu dan berbisiklah pada diri; Alangkah kosongnya jiwa, alangkah hinanya ROH, tanpa hiasan apa-apa. Salutilah tubuhmu dengan iman. Bersihkanlah hatimu, kemanisan iman sukar dikecapi tanpa tahu janji Allah.

P/S

Semoga hidup kita diberkati Allah SWT..

RENUNGKAN LAH..

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ Kata Peringatan

Lata

Lata

ANDA PUAS MEMBACA...?